Buitenland


Bij Connected Company hechten we veel waarde aan de veiligheid van onze producten en diensten, en de daarmee gemoeide kosten voor onze klanten. Om deze reden hebben wij onze dienstverlening zorgvuldig samengesteld zodoende dat u voor het gebruik hiervan buiten Nederland niet voor onverwachte kosten komt te staan in Europa.

Bij Connected Company zijn de tarieven transparant. Bellen binnen de EU en Nederland zijn even duur.
U kunt vanuit heel Europa ook bellen naar bestemmingen buiten de EU (na activatie hiervan via uw My Account).
Bellen vanuit Nederland naar een bestemming buiten de EU is ook al vaak duurder dan bellen vanuit Nederland naar de EU.

Bij ons is bellen naar vanuit Nederland naar een bestemming in de EU net zo voordelig als bellen naar Nederland. Echter kunnen de kosten voor het bellen vanuit een ander EU land naar een bestemming buiten de EU duurder zijn. We willen u dit daarom vooraf melden en u dan de mogelijk geven om daarna bellen in en vanuit het buitenland mogelijk te maken.
De tarieven hiervan kunt u hier bekijken.
Verder is het natuurlijk mogelijk om via de app alleen Nederlandse of EU nummers in te stellen.

Na 30 dagen na aanvraag, zullen wij het gebruik in het buitenland automatisch weer blokkeren. We adviseren het gebruik in het buitenland te activeren op het moment dat de smartwatch al in het buitenland is en verbinding heeft met het mobiele netwerk.