Veelgestelde vragen


Hulp bij installatie

1. Welke stappen moet ik doorlopen om mijn K01 in gebruik te nemen?

In de doos van de K01 zit de verkorte handleiding om je product in gebruik te nemen. Klik hier om deze te downloaden. Vergeet je niet om uw K01 of E01 te registreren alvorens je deze in gebruik kan nemen. Klik hier om naar de registratiepagina te gaan.

2. Hoelang duurt het laden?

Wij adviseren de eerste keer het horloge 12 uur op te laden en de 2e en 3e keer 8 uur. Hiermee zal je de batterijduur verlengen. Daarna is het horloge binnen 2 uur opgeladen.

3. Ik kan niet naar de smartwatch bellen na installatie, hoe kan dit?

Als je bij het aanmeldproces in de app hebt gekozen voor registratie via mobiele telefoon, heb je je nummer moeten invoeren als 612345678. Dit is een incompleet nummer, je zult deze zelf nog moeten wijzigen naar 0612345678 of 0031612345678 (in het geval de smartwatch ook in het buitenland gebruikt zal worden adviseren we de landcode toe te voegen) om vanaf de smartwatch naar de smartphone te kunnen bellen.

  • Ga naar contacten;
  • Houdt het nummer vast dat je wilt wijzigen, er opent een nieuw venster;
  • Druk op bewerken, je kan dan een 0 of 0031 plaatsen voor het ingevoerde nummer;
  • Druk vervolgens op bevestigen.

4. Hoe voeg ik andere telefoonnummers toe na de installatie?

Via Contacten kan je de beheerders, sub-beheerders en telefoonnummers bekijken, wijzigen, verwijderen en nieuwe toevoegen. Druk onderin op contact toevoegen en vul de gevraagde gegevens in. Onderin zie je hoeveel contacten er nog toegevoegd kunnen worden.

Met behulp van de optie onderaan (schuifje) kan je aangeven of het überhaupt mogelijk is om een smartwatch toe te voegen. Ongeacht of dit aan staat, dien je als beheerder altijd toestemming te verlenen voordat iemand anders de smartwatch kan toevoegen. Indien een dergelijk verzoek is ingediend krijg je hiervan een melding in de app. Mocht je deze hebben weggedrukt, is deze te bekijken via Berichten. Hier kan je de keuze maken om het toevoegen wel of niet toe te staan.

5. Hoe kan ik een eerder toegevoegd telefoonnummer verwijderen?

Alleen de beheerder kan telefoonnummers verwijderen.

  1. Open de app;
  2. Login als de beheerder van de smartwatch;
  3. Open de telefoonlijst van de geselecteerde smartwatch via het menu;
  4. Druk (en houd vast) op het te verwijderen telefoonnummer in de lijst;
  5. Druk op verwijderen in het popup menu en bevestig de keuze.

6. Hoe voeg ik Veilige zones toe aan de smartwatch?

Je kan via Beheren > Veilige zones, de zones ingeven voor de smartwatch. Wanneer je een Connected Kids smartwatch instelt, heb je standaard de keuze voor School of Thuis en de mogelijkheid om 8 vrij te bepalen zones in te geven.

Via de Google Maps kaart kan je de locatie selecteren en bepalen of de zone op basis van een straal (cirkel) of vierkant moet worden bepaald. Je kan zelf aangeven hoe groot de zone moet zijn.

7. Hoe voeg ik alarmen toe aan de smarwatch?

Je kan alarmen instellen door te kiezen voor Beheren > Alarmen. Hier kan je maximaal 5 alarmen ingeven (dag, selectie van dagen en tijdstip en naam van het alarm). De naam van het alarm wordt weergegeven op de smartwatch wanneer deze afgaat.

8. Hoe kan ik de tijd op de smartwatch instellen of wijzigen?

Via Beheren > Tijd instellen kan je de datum en tijd op de smartwatch wijzigen.

9. Hoe kan ik de volume instellingen bepalen voor de smartwatch?

Via Beheren kan je de beltoon en het belvolume (speakervolume) instellen.

10. Is het mogelijk om de smartwatch op specifieke momenten automatisch op stil te zetten (bijvoorbeeld als mijn kind op school zit)?

Ja dit is mogelijk. Via Beheren kan je kiezen voor de optie Stil. Hier kan je maximaal 5 momenten (dag, selectie van dagen en tijdstip) toevoegen wanneer de smartwatch op stil moet staan.