Tarieven


Naast de aanschafprijs van de smartwatch, betaal je eenmalig € 19,95 aansluitkosten (net als je bij een mobiel abonnement) en maandelijkse abonnementskosten. De kosten voor het abonnement zijn lager dan het gebruik van reguliere prepaid abonnementen. Het abonnement geeft je de mogelijkheid om naast het dataverbruik ook tevens de dienst (ons platform) te gebruiken.

Abonnementen


Connected Company biedt 3 verschillende voordelige abonnementsvormen aan voor gebruik binnen de EU**. In Nederland maken we gebruik van het KPN netwerk. Buiten Europa is gebruik ook mogelijk in een aantal landen. Klik hier voor verdere informatie over gebruik en tarieven in het buitenland.

Wij hebben ervoor gekozen om onze smartwatches alleen met onze eigen verbinding aan te bieden. Onze producten werken dus niet met andere telecomproviders.

Looptijd abonnement al vanaf 1 maand…

Het is helemaal aan jou welke abonnementsvorm het best bij je past. Kies je voor zekerheid en een lagere prijs per maand of ben je liever flexibel en betaal je daarom iets meer.

In het abonnementsgeld is het gebruik van data binnen Nederland en zone EU** inbegrepen en kan je gebruik maken van onze diensten (iOS en/of Android app en het beheerplatform).


Hieronder zie je de verschillende abonnementsvormen:

Smart

€ 0,15 per dag

Looptijd: 24 maanden

Basic

€ 0,18 per dag

Looptijd: 12 maanden

Flex

€ 0,22 per dag

Looptijd: maandelijks opzegbaar


Wat is er inbegrepen in de abonnementen?

  • Simkaart (wordt standaard mee geleverd en zit al in de smartwatch bij ontvangst)
  • Inclusief databundel voor onbeperkt gebruik van locatievoorziening en het versturen of ontvangen van circa 75 spraakberichten per maand* voor zowel gebruik binnen Nederland als binnen zone EU**;
  • Inclusief het gebruik van het Connected Company platform (inclusief de Connected Company app) dat wij continu verbeteren;
  • Inclusief de mogelijkheid gebruik te maken van onze Nederlandse helpdesk welke telefonisch of per mail bereikbaar is van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30.

Wat zijn de voordelen voor jou?

  • Scherpe tarieven voor bellen (naast de zeer voordelige abonnementskosten inclusief datagebruik*);
  • Eenvoudig te activeren, geen technische kennis noodzakelijk of ingewikkelde installatie;
  • Garantie op een werkend product gedurende initiële contractperiode (voor garantievoorwaarden klik hier);
  • Transparante kosten, i.p.v. in het geval met de meeste reguliere prepiad kaarten met verborgen kosten waaronder hoge afrondingen en internationale kosten;
  • Voor zowel vragen over het product als over je abonnement, kan je op 1 plaats terecht;
  • Wij kunnen continue verbeteringen aanbrengen in onze dienstverlening waardoor onder andere de veiligheid van de data gewaarborgd is;
  • Onze producten werken binnen zone EU** onder dezelfde voorwaarden.

Hoe werkt het met bellen?

Bellen betaal je uit een prepaid tegoed. Dit tegoed is aan te schaffen via onze website.
De kosten voor het bellen zijn € 0,25 per minuut, ongeacht of je in Nederland of in een land binnen zone EU** bent.


Overig

Voor het activeren van je abonnement, betaal je eenmalig € 19,95 administratiekosten net zoals je betaalt wanneer je een (nieuw) mobiel abonnement afsluit. Wanneer je het abonnement activeert, dien je ook direct een prepaid tegoed aan te schaffen zodat er (bijvoorbeeld in geval van nood) gebeld kan worden. Een tegoed is al vanaf € 5,- verkrijgbaar.

Er wordt bij 80% en 100% verbruik van de databundel en/of prepaid tegoed een sms verstuurd naar de contractant (=vaak ook de beheerder), echter kan je met een prepaid tegoed voorkomen dat de smartwatch op enig moment geen verbinding kan maken. Omdat het prepaid tegoed 12 maanden houdbaar is, kan hier langere tijd gebruik van worden gemaakt.

Alle abonnementen hebben een opzegtermijn van 1 maand na de looptijd van het abonnement.

Het abonnementsgeld wordt maandelijks (via automatische incasso) geïncasseerd. Je betaalt op basis van het aantal dagen in de betreffende maand (als voorbeeld: januari heeft 31 dagen, dus brengt Connected Company 31 x het bedrag behorende bij het gekozen abonnement in rekening).

* Fair Use Policy van toepassing: je beschikt per dag over een data tegoed dat groot genoeg is om gedurende 1 dag de smartwatch te kunnen traceren. Ook al wordt dat 12 uur per dag actief gebruikt. Verder kunnen er daarnaast nog zo’n 75 spraakberichten per maand worden verstuurd binnen de Fair Use Policy. Dit geldt voor gebruik in Nederland en binnen zone EU **

** Voor een volledig overzicht van de landen kan je hier het tarievenoverzicht downloaden.