Veelgestelde vragen


Vragen over je abonnement

1. Welke abonnementen zijn er?

Wij hebben 3 verschillende abonnementsvormen:

  • Smart is een 2 jarig abonnement voor € 0,15 per dag,
  • Basic betreft een 1 jarig abonnement voor € 0,18 per dag
  • Flex is een abonnement welke maandelijks opzegbaar is voor € 0,22 per dag.

2. Ik heb een abonnement, waarom word mij aangeraden prepaid tegoed aan te schaffen?

Omdat wij willen voorkomen dat er een hoge factuur volgt, hebben wij ervoor gekozen dat je belt vanuit een prepaid tegoed. Zo houdt je de kosten in de hand. Het prepaid tegoed zal ook worden gebruikt op het moment dat de databundel volledig is verbruikt voor de desbetreffende maand.

3. Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Je kunt ieder abonnement maandelijks opzeggen nadat de gekozen termijn verstreken is.

4. Welk netwerk wordt er gebruikt?

In Nederland maken wij gebruik van het KPN netwerk. Buiten Nederland maken we gebruik van verschillende netwerkoperators en wordt er verbinding gemaakt met het sterkst beschikbare netwerk.

5. Kan ik de smartwatch ook gebruiken zonder abonnement van Connected Company?

Nee, dit is niet mogelijk.

6. In welke landen kan ik de smartwatch gebruiken?

Onze abonnementen zijn te gebruiken in Zone EU en Zone 2. Klik hier voor de pagina met informatie over de gehanteerde tarieven en het landenoverzicht.

7. Ik ben in het buitenland maar heb geen dataverbinding (geen E in beeld). Hoe kan dit?

Voordat je in het buitenland gebruik kunt maken van de smartwatch, dien je via deze pagina het gebruik in het buitenland te activeren. Dit ter voorkoming van onrechtmatig gebruik van uw smartwatch en bijbehorend abonnement in het buitenland.